• Tālrunis +371 25 157 158
  • E-pasts: help@fiks.lv
  • Darba laiks: Pr. - Pk.: 09.00 - 18.00

Personālvadības sistēma

Personālvadības sistēma

  • Dažāda veida rīkojumu izveide (visi rīkojuma teksti tiek noskaņoti pēc klienta iesniegtajiem šabloniem, turklāt visi vārdi, kas tiek ņemti no sistēmas, tiek locīti atbilstoši latviešu valodas gramatikas likumiem).
  • Līgumu un vienošanās pie līguma sagatavošana.
  • Iespēja darbiniekiem uzturēt vairāk kā vienu līgumu un attiecīgās izmaiņas katrā no līgumiem.
  • Iespēja uzskaitīt izmantotos atvaļinājumus par periodiem (atvaļinājumi tiek pagarināti par svētku dienām, kā arī par bērna kopšanas un bezalgas atvaļinājumiem netiek veidoti uzkrājumi).
  • Iespēja uzskaitīt nepieciešamo papildus informāciju par personālu:
    • slimības lapas,
    • atvaļinājumi,
    • regulārās piemaksas & ieturējumi,
    • kontakti,
    • kontaktpersonas,
    • personas apliecinoši dokumenti,
    • ģimenes locekļi,
    • izglītība,
    • apdrošināšana,
    • papildus kvalifikācija,
    • vadītāja apliecība,
    • veselības pārbaudes (OVP izdrukas forma),
    • valodas zināšanas,
    • izsniegtās materiālās vērtības,
    • pārkāpumi,
    • limiti,
    • iekšējās mācības,
    • kursi,
    • aizņemtā štata vieta
  • Paplašinātā amata kartiņa, kur iespējams norādīt gan amata līmeņus, pievienot amata aprakstus, pienākošos materiālos labumus, amata riskus OVP vajadzībām u.c.
  • Dažādi personāla analīze pārskati.
  • Vakanto pozīciju saraksts jeb “Štatu saraksts” (iespēja reģistrēt pilno uzņēmuma štatu sarakstu un sekot līdzi vakantajām vietām).